Každý z nás máme nějaký ten automobilový sen. Když pominu sny o vlastnictví nějakého exotického hypersportu, na jejichž splnění mám ještě dost času, tím mým tuningovým snem bylo postavit výrazně rozšířené auto, které svými blatníky objímá nějaká ikonická kultovní kola. Základ v podobě vozu Subaru Impreza WRX by byl a dozrál čas jej posunout k jeho obtloustlejší podobě. A čím jiným začít než těmi ikonickými koly?
Mohlo by se zdát, že výběr je obrovský, ale když jsem vzal v úvahu potřebnou šířku a další parametry kola spolu s požadavkem na kultovní status kol (přece jen počítám, že si je chvíli budu užívat, tak ať to stojí za to), výběr se dost zúžil. Ale upřímně, od začátku jsem měl v hlavě jediná kola. Ta, která by mi visela na plakátu nad postelí, kdybych byl fanouškem plakátů. Ta, která mě pronásledovala snad na každém videu z jakékoliv zahraniční akce zaměřené na japonské vozy a která jsem provokativně potkával na světových akcích a výstavách, které jsme s týmem Escape6 navštívili. Třídílná japonská kola Work Meister S1 3P.
Work Meister S1 jsou mnohaletou stálicí v nabídce Work Wheels a přitom jejich design za ty roky nezestárl ani náhodou. Díky opravdové třídílné konstrukci jsem měl téměř nekonečné možnosti ve výběru šířky a zálisu a navíc jsem si mohl vybrat z několika provedení každého dílu kola. A zde pokračuje mé plnění snu o dokonalých kolech. Vždy jsem totiž toužil po bronzových kolech a do odstínu, který Work používá na límci jsem se zamiloval hned, když jsem je v této barvě viděl kdysi naživo při návštěvě SEMA Show v Las Vegas.
Třešničkou na dortu je pak rozměr kol, který celkem přesvědčivě vysvětluje, proč jsem sáhl rovnou po třídílných kolech. Samotná šířka kola 11,5" by ještě mohla hodně lidí nechat celkem v klidu. Přece jen v dnešní době už ani tyto rozměry nejsou zcela výjimečné. Ale dechberoucí je hodnota zálisu (ET), která vzhledem k zamýšlenému bodykitu v záporných hodnotách a vyšplhala se až na -52 mm! Výsledkem těchto parametrů je doslova monstrózní límec, který dává nádherně vyniknout právě matnému bronzovému lakování. Jednotlivé díly kola jsou pak spojeny tmavými obvodovými šrouby.
Jak vám je asi jasné, montáž takových kol si vyžádá dost zásadní úpravy na voze a pravděpodobně, až s ním budeme hotoví, se bude jednat o nejširší "civilní" Subaru Impreza v Evropě. Bohužel si však budeme muset na výsledek ještě všichni počkat. Ve finální úpravě se Impreza představí pravděpodobně až v průběhu sezóny 2019. Do té doby se budu snažit vás informovat o postupech přípravných prací a dalších dílech pro Imprezu, které dorazí prostřednictvím našeho Blogu. A pokud byste zatoužili vidět Work Meister S1 předtím, než je na vůz namontujeme, jsou k vidění v našem showroomu v Čestlicích na okraji Prahy. ;-)
- David -
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.