U nejmodernějších vozů se stále častěji setkáváme s tím, že jejich řídicí jednotka je uzamčena a neumožňuje standardní úpravu software za účelem zvýšení výkonu a přizpůsobení se upravenému hardwaru. Mezi takto uzamčené vozy se řadí i celá řada aktuálních modelů koncernu VW/Audi s motory TSI a TDI.
Britský úpravce Racingline přišel s Plug&Play řešením pro tyto vozy v podobě PCM modulu řídicí jednotky. Tento modul komunikuje s tovární řídicí jednotkou a je napojený na řadu snímačů motoru. Jeho software je přesně navržený pro konkrétní model a úprava prošla více než 12měsíčním náročným testováním před uvedením na trh. Samotný modul Racingline PCM je ukrytý v elegantním hliníkovém těle včetně držáku na akumulátor a dodávaný včetně kompletní kabeláže pro snadnou instalaci.
Výsledkem použití Racingline PCM modulu je až 40 k / 60 Nm nárůst u motorů 2.0 TSI a až 26 k / 57 Nm u motorů 2.0 TDI. Přesně podle filozofie Racingline je výkon vozu zcela lineární bez nežádoucích propadů. Stejně tak není negativně ovlivněna životnost motoru.
Navíc, modulem Racingline PCM nemusí vaše cesta za vyšším výkonem končit. Racingline stále počítá s tím, že se podaří řídicí jednotky motorů EA888.4 a EA288 odemknout a nabídne pro ně tradiční software v rámci svého programu OEM+. Upgrade z PCM na klasický software pak bude u Racingline zdarma.
Volkswagen Golf 8 GTI
Volkswagen Golf 8 R
Volkswagen Golf 8 GTD
Volkswagen Golf 8 TDI
Volkswagen Arteon R
Volkswagen Tiguan R
Audi A3 8Y
Audi S3 8Y
Cupra Formentor
Cupra Leon
Škoda Octavia 4 RS
a na řadu dalších vozů, které v rámci koncernu používají motory EA888.4 (TSI) nebo EA288 (TDI)
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.