Nastavení cookies

Cookies jsou nezbytné k správnému fungování webu, vyhledávání, přihlašování, personifikaci, vytváření analýz a statistik a celé řadě dalších věcí.

V souladu s požadavky legislativy tedy prosíme buď o Váš souhlas, nebo o přizpůsobení preferencí.

Přizpůsobit nastavení cookies

Nezbytné cookies

Jsou nutnou podmínkou pro fungování našeho webu. Díky nim procházíte jednotlivými stránkami, vyhledáváte nebo se přihlašujete.

Analytické cookies

Díky těmto cookies víme, které pordukty jsou u nás navštěvované. To nám umožňuje dávat Vám doporučení „na míru“.
Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem je např. Google.

Marketingové cookies

Tyto cookies sledují Váš pohyb na webu. Slouží zejména k zobrazování relevantních reklam a k využítí Vašich sociálních sítí.
Rovněž zde to mohou být cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google, Facebook a další.

Povolit vše Uložit nastavení
Shop roku 2022
  • Blog
  • Racingline zvýšení výkonu pro motory VAG EA888.4
David 11.01.2023 4165x

Racingline zvýšení výkonu pro motory VAG EA888.4

Dlouhé dva roky trval vývoj Racingline OEM+ úpravy řídicí jednotky pro vozy platformy MQB EVO s motory EA888 Gen4. Úprava nyní přichází současně pro vozy s turbodmychadlem Garrett, které disponují sériovým výkonem 245 k a pro modely vybavené turbodmychadlem Continental, které se továrně pyšní výkonem 300-320 k. Typicky se jedná o vozy jako Volkswagen Golf 8, Cupra Leon, Cupra Formentor, Škoda Octavia 4, Volkswagen Tiguan, Audi A3, Ausi S3 a další.

Pro účely vývoje a testování si Racingline zajistil jeden z prvních vozů Volkswagen Golf 8 GTI, který se objevil mezi zákazníky. Brzy ho následovala Audi S3 a Volkswagen Golf 8 R. Vývoj a testování pak probíhalo nejen na vlastní motorové brzdě, ale také na závodní trati a v běžném provozu. Finální beta testování pak probíhalo na celé řadě vozů napříč světovými trhy. A nyní je úprava software řídicí jednotky konečně dostupná i pro vás.

A na jaké výsledné hodnoty se můžete těšit?

V případě vozů s nižším výkonem 245 k v sérii dojde samotnou úpravou software na Racingline OEM+ Stage1 k navýšení výkonu na 350 k a krouticí moment může dosáhnout až k 517 Nm (při současné úpravě řídicí jednotky automatické převodovky DSG). Pokud je vůz vybavený manuální převodovkou nebo není upravena jednotka DSG, aplikuje se snížený krouticí moment 480 Nm.

Vozy s výchozím továrním výkonem 300-320 k pak po úpravě dosahují výkonu dokonce 405 k a krouticího momentu 520 Nm. Ten je opět v případě, kdy není upravena jednotka DSG, snížen na 480 Nm.

Úprava řídicí jednotky TCU je aktuálně k dispozici pro většinu řídicích jednotek vyrobených do roku 2021 a další neustále přibývají. Stejně tak pracuje Racingline na vývoji software pro jednotky převodovek vyrobené od roku 2022. Samozřejmostí u Racingline OEM+ je možnost bezplatných upgradů, takže pokud pro váš vůz není software řídicí jednotky momentálně k dispozici, je možné vůz upravit verzí software se sníženým krouticím momentem. Po představení software pro vaši převodovku pak stačí vůz přistavit pro úpravu převodovky a bezplatně pak provézt upgrade software motoru s maximálním krouticím momentem.

Úprava počítá s kompletně sériovým hardware, takže není třeba nutně upravovat další díly, ale pokud bude software doplněn sportovním sáním R600 a zvětšeným vstupem do turba, znamená to snadno dostupný bonus ve výši cca 20 koní navíc.

Kromě samotného zvýšení výkonu a krouticího momentu se můžete těšit z celé řady dalších funkcí, které úprava ovlivňuje:

  • odstranění omezovače rychlosti
  • posunutí omezovače otáček na 7000 ot/m
  • aktivace funkce brzdění levou nohou
  • překalibrování Performance budíků (tlak turba, krouticí moment, výkon v kW)
  • funkce Start/Stop přenastavena tak, že výchozím nastavením je "vypnuto"

Veškeré software úpravy Racingline OEM+ jsou prováděny po předchozím objednání přímo na naší adrese v Čestlicích nebo u našich partnerů. Na úpravu je poskytována garance 30 dnů, takže pokud nebudete s úpravou spokojeni, je možné během 30 dnů vůz přistavit a software řídicí jednotky bude vrácen do sériového stavu.

Naopak, pokud bude v budoucnu představena vyšší verze software (Stage2, Stage3 apod.), platí i v tomto případě možnost bezplatného upgrade. V případě těchto vyšších úprav je však již potřeba počítat s nutnými změnami v hardware motoru.

Graf výkonu a krouticího momentu po úpravě vozu s turbodmychadlem Garrett
(Audi A3, VW Golf 8 GTI, Škoda Octavia 4 RS, Cupra Formentor 245 apod.)

Graf výkonu a krouticího momentu po úpravě vozu s turbodmychadlem Continental
(Audi S3, VW Golf 8R, VW Golf 8 GTI Clubsport, Cupra Formentor 310 apod.)



APEK - Asociace pro elektronickou komerci APEK - Asociace pro elektronickou komerci

Naše společnost Escape6 působí na trhu již od roku 2000. Náš otevřený a pozitivní přístup k úpravám vozů kromě mnohaletých zkušeností pramení z nadšení celého našeho týmu. Každý z nás je skutečným automobilovým nadšencem a díky tomu se dokážeme ztotožnit s vaší ideou úprav, ať už se jedná o vůz soutěžící v soutěžích Show&Shine, na závodních okruzích, nebo v nehostinném terénu. Sami aktivně navštěvujeme automobilové výstavy po celém světě, stejně jako tuzemské tuningové výstavy, srazy a akce, kde nás můžete potkat s našimi vlastními upravenými vozy.

Těšíme se na setkání s vámi v našem showroomu v Praze Čestlicích, který je na ploše více než 400 m2 doslova napěchován tím nejlepším, co současný světový tuning nabízí. Ať už hledáte pouze drobné doplňky nebo autokosmetiku, anebo chcete váš vůz kompletně „vytunit“, u nás jste na správném místě! A nezapomeňte nás sledovat i na sociálních sítí, kde se dozvíte i něco ze zákulisí naší firmy.

Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.

Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.