Po více než 10 letech zkušeností s vývojem a výrobou intercoolerů vyvinulo ETS Extreme Turbo Systems nejlepší intercooler upgrade na trhu dostupný pro vozy BMW s motory N55 Single turbo. Montáž nevyžaduje absolutně žádné řezání nebo dodatečné úpravy. Doba úpravy je cca 60 minut a výsledkem je nárůst výkonu přes 20 k podložených testováním a měřením.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
Intercooler ETS Extreme Turbo Systems pro BMW 335i s motory N55 využívá rozměrné 5" silné jádro, ale díky celkové konstrukci intercooleru nevyžaduje žádnou dodatečnou úpravu v podobě řezání nebo vrtání do karoserie vozu.
Jedná se o kompletní sadu intercooleru, která obsahuje mezichladič stlačeného vzduchu, nerezovou trubku vedení vzduchu, která nahrazuje restriktivní plastovou trubku, silikonové spojky ETS a hadicové spony.
Jedním z designových znaků intercoolerů ETS Extreme Turbo Systems je možnost dodání v mnoha barevných variantách s volitelným logem ETS nebo bez něj. Díky tomu můžete intercooler dokonale sladit s barvou vozu nebo dalšími doplňky.
Základní vlastnosti:
- přímá náhrada originálního intercooleru bez potřeby řezání nebo jiných úprav
- sada obsahuje i nerezovou trubku vedení vzduchu nahrazující originální restriktivní plastové vedení
- nárůst výkonu přes 20 k
- výrazné snížení teploty nasávaného vzduchu
- 4-vrstvé silikonové spojky
- prémiové hadicové T-spony
- možnost objednání závodní verze intercooleru se 7" jádrem (vyžaduje úpravu karoserie/nárazníku)
Jaké nedokonalosti originálního intercooleru řeší intercooler ETS:
1. Originální intercooler má na vstupu hadici s "harmonikou". Tato hadice vytváří v místě žebrování nežádoucí turbulence uvnitř hadice.
ŘEŠENÍ ETS: Přívod vzduchu na intercooleru je prodloužen a dosahuje blíže k výstupu z turbodmychadla. K napojení je pak použita hladká silikonová spojka.
2. Výstupní koleno z originálního intercooleru má úhel 90 stupňů, což brzdí průchod vzduchu z intercooleru.
ŘEŠENÍ ETS: ETS nahrazuje 90 stupňové koleno vedením s postupným úhlem 60 stupňů a poté 30 stupňů. Výsledkem je opět 90 stupňů zahnutí, ale získaných postupně, což zajišťuje lepší proudění vzduchu
3. Originální intercooler je doplněn o plastovou restriktivní trubku, která brání volnému průchodu vzduchu.
ŘEŠENÍ ETS: Plastová trubka je nahrazena trubkou z nerezové oceli, která má po celé délce stejný průměr.
Průběh testování intercooleru ETS napříč rychlostními stupni.
Testování proíhalo na vozidle s automatickou převodovkou, takže se jednalo o ideálního kandidáta pro testování intercooleru ETS při všech čtyřech rychlostních stupních.
- oba intercoolery (sériový i ETS) začaly na základní vstupní teplotě 10°C (50 F)
- na vrcholu druhého rychlostního stupně zaznamenal vzduch v intercooleru ETS nárůst na pouhých 13,9°C (57 F), zatímco standardní intercooler měl již teplotu 25,5°C (78 F)
- s přechodem na třetí rychlostní stupeň se naplno projevuje nevýhoda originálního intercooleru, do kterého začíná prolínat teplo a kvůli tomu vykazuje již teplotu 51°C (124 F). V tuto chvíli zatím intercooler ETS bez problémů drží teplotu na úrovni 20,5°C (69 F)
- čtvrtý rychlostní stupeň znamená pro sériový intercooler již neakceptovatelný nárůst na teplotu 70°C (158 F), kde již řídicí jednotka zasahuje do časování a uměle snižuje výkon vozu, aby předešla poškození. Intercooler ETS mezitím zaznamenal nárůst na pouhých 32,8°C (91 F) a oproti sériovému intercooleru je zaznamenatelný nárůst výkonu o 25 k.
Naše společnost Escape6 s.r.o. je přímým oficiálním dovozcem intercoolerů ETS do ČR.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.