Nastavení cookies

Cookies jsou nezbytné k správnému fungování webu, vyhledávání, přihlašování, personifikaci, vytváření analýz a statistik a celé řadě dalších věcí.

V souladu s požadavky legislativy tedy prosíme buď o Váš souhlas, nebo o přizpůsobení preferencí.

Přizpůsobit nastavení cookies

Nezbytné cookies

Jsou nutnou podmínkou pro fungování našeho webu. Díky nim procházíte jednotlivými stránkami, vyhledáváte nebo se přihlašujete.

Analytické cookies

Díky těmto cookies víme, které pordukty jsou u nás navštěvované. To nám umožňuje dávat Vám doporučení „na míru“.
Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem je např. Google.

Marketingové cookies

Tyto cookies sledují Váš pohyb na webu. Slouží zejména k zobrazování relevantních reklam a k využítí Vašich sociálních sítí.
Rovněž zde to mohou být cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google, Facebook a další.

Povolit vše Uložit nastavení

Forge Motorsport intercooler pro VW Golf 8 GTI/R/Clubsport

Forge Motorsport vysoce výkonný intercooler včetně silikonových hadic pro koncernové vozy platformy MQB EVO s motory 2.0 TSI EA888 Gen4 pro účinné snížení teploty nasávaného vzduchu zejména při sportovním využití u vozů s navýšeným výkonem nebo u vozů používaných v horkém prostředí.Celý popis

25 410
Cena je včetně DPH
Doba dodání: 1-3 týdny - Hlídat dostupnost
Možnosti doručení Garance nejlepší ceny Garance nejlepší ceny
Přidat do košíku

Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.

Kód: FMINT24
Přidat do seznamu
Oblíbené položky můžete přidávat až po přihlášení.

Intercooler Forge Motorsport pro motory 2.0 TSI EA888 Gen4 byl kompletně navržen, vyroben a testován firmou Forge Motorsport v jejich sídle v Gloucesteru ve Velké Británii. V rámci celého procesu bylo cílem zvýšení efektivity chladiče a zvýšení výkonu motoru EA888 Gen4. Základem bylo maximální využití prostoru po originálním intercooleru a maximální snížení teploty na straně výstupu aniž by byl negativně ovlivněn plnicí tlak nebo účinnost chlazení motoru a převodovky.

Intercooler je kompatibilní s vozy:

  • Audi S3 8Y
  • Cupra formentor VZ1 / VZ2 / VZ3
  • Cupra Leon VZ1 / VZ2 / VZ3
  • Volkswagen Golf 8 GTI
  • Volkswagen Golf 8 R
  • Volkswagen Golf 8 Clubsport

Tovární sestava chlazení umístěná v přední části vozu, která mimo jiné zahrnuje i vodní chladič, chladič klimatizace a dílčí součásti chlazení motoru téměř vyplňuje rám, který celý čelní prostor pro chlazení ohraničuje. Zbývá tedy jen velmi málo místa pro zvětšení objemu chladiče.

Vývoj nového intercooleru začal usazením osvědčeného intercooleru pro předchozí generaci (EA888 Gen3). S pomocí technologie 3D scanování a software CFD pro simulaci proudění plynů a kapalin bylo navržené zvětšení průměru na straně vstupu i výstupu z intercooleru a zvětšení objemu s ohledem na dostupný prostor. Konce intercoolery pak byly na základě CFD simulace vyrobeny technologií 3D tisku.

Během vývoje bylo testováno také několik konfigurací směrovacích příček pro úpravu proudění vzduchu uvnitř intercooleru. Po zvětšení vstupního i výstupního průměru se pozornost Forge Motorsport zaměřila na navazující silikoné hadice. S ohledem na hladké proudění vzduchu byly tyto hadice vyrobeny se stupňovitým vstupem, který po nasazení na příruby intercooleru vytváří zcela hladký přechod. Silikonové vedení navazuje svým průměrem 76 mm na zvětšené příruby intercooleru a oproti továrnímu průměru 63 mm představuje nárůst v ploše plných 45%.

S ohledem na dostupný prostor bylo testováno i více typů jádra intercooleru. Během testování se tak na voze objevila jádra typu bar-and-plate i tube-and-fin a to v různém rozměru, počtu řad i hustotě vnitřních trubek. Díky tomu bylo možné přesně odladit účinnost chlazení a tzv. pressure drop. Jak bylo již mnohokrát prokázáno, samotný pressure drop nemusí být vždy nevýhodou, pokud umožní proudicímu vzduchu strávit delší čas v chladiči a tím ještě více snížit jeho telotu před vstupem do motoru. Samozřejmě nesmí překročit hranici, kdy u vysoce výkonných motorů dosáhne intercooler svého limitu a turbo musí vynaložit více práce pro nasátí potřebného množství vzduchu. V takovém případě totiž generuje více tepla, které pak ohřívá nasávaný vzduch. Naopak žádný pressure drop není také žádoucí, protože intercooler nemusí být schopen reálně snížit teplotu nasávaného vzduchu.

Výsledné měření výkonu probíhalo ve firmě Performance Remap ve Velké Británii na vlastní válcové brzdě VTEC 4-wheel drive. Díky tomu jsou výsledná data z měření přesná a z nezávislého zdroje. Špičkový výkon narostli o 11 hp a krouticí moment o 20 Nm při 5500 ot/m. K navýšení krouticího momentu navíc dochází v širokém spektru otáček. Výsledné hodnoty budou navíc ještě atraktivnější po optimalizaci software řídicí jednotky.

Během měření byl motorový prostor schválně ponechán v běhu až do sepnutí a opětovného vypnutí ventilátoru. Teplota nasávaného vzduchu se pak ustálila okolo 40°C. Od tohoto bodu startovalo samotné měření na zkušebně, což reálněji představovalo skutečný provoz. V porovnání s továrním intercoolerem pak Forge Motorsport intercooler ochladil vzduch mnohem rychleji a teplota klesala níže než s továrním intercoolerem.

Po šesti zátazích na zkušebně byla teplota nasávaného vzduchu s intercoolerem Forge Motorsport stále na velmi bezpečné úrovni s výsledkem 34°C při 6548 ot/m. Tovární intercooler měl při 6508 ot/m teplotu 58°C. Ambientní teplota během měření byla přitom poměrně vysokých 23°C.

 

NÁROČNOST INSTALACE:

Parametry a specifikace

Značka vozu
Volkswagen
Model
Golf





APEK - Asociace pro elektronickou komerci APEK - Asociace pro elektronickou komerci

Naše společnost Escape6 působí na trhu již od roku 2000. Náš otevřený a pozitivní přístup k úpravám vozů kromě mnohaletých zkušeností pramení z nadšení celého našeho týmu. Každý z nás je skutečným automobilovým nadšencem a díky tomu se dokážeme ztotožnit s vaší ideou úprav, ať už se jedná o vůz soutěžící v soutěžích Show&Shine, na závodních okruzích, nebo v nehostinném terénu. Sami aktivně navštěvujeme automobilové výstavy po celém světě, stejně jako tuzemské tuningové výstavy, srazy a akce, kde nás můžete potkat s našimi vlastními upravenými vozy.

Těšíme se na setkání s vámi v našem showroomu v Praze Čestlicích, který je na ploše více než 400 m2 doslova napěchován tím nejlepším, co současný světový tuning nabízí. Ať už hledáte pouze drobné doplňky nebo autokosmetiku, anebo chcete váš vůz kompletně „vytunit“, u nás jste na správném místě! A nezapomeňte nás sledovat i na sociálních sítí, kde se dozvíte i něco ze zákulisí naší firmy.

Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.

Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.