Sportovní kit sání s pěnovým nebo bavlněným filtrem a tepelným štítem pro vozy Hyundai i20N.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
I přes to, že má Forge Motorsport velké zkušenosti se sportovními modely Hyundai divize N, vyžadoval vývoj sání pro i20N dlouhé testování. Tepelný štít byl navržen pomocí CAD programu a je řezaný laserem. Tento štít zabraňuje pronikání tepla od motoru ke vzduchovému filtru. Zároveň napomáhá směrovat čerství vzduch k samotnému filtru. Černý práškový lak pak dodává sání decentní tovární vzhled.
Nízká teplota a velké množství nasávaného vzduchu má zejména u přeplňovaného motoru velký vliv na výkon. Sání Forge Motorsport zásobuje prostor před turbodmychadlem velkým množstvím chladného vzduchu, což znamená rychlejší odezvu na sešlápnutí plynu a díky nižší teplotě vzduchu také vyšší výkon.
Sání Forge Mototrsport jsou kompletně navrhována i vyráběna ve Velké Británii.
Filtr je možné do sání Forge Motorsport zvolit buď pěnový, který je vyroben ve spolupráci s britskou společností Pipercross, nebo bavlněný. Oba filtry je možné v rámci čištění impregnovat olejem, což je doporučeno zejména v horkých a prašných oblastech. Motor 1.6 Turbo používaný v modelech i20N není vybavený senzorem MAF, takže impregnace nemá žádný vliv na životnost takového senzoru a nijak neovlivňuje výkonnost ani životnost motoru.
Jak je viditelné na přiloženém grafu, nárůst výkonu i krouticího momentu je pozorovatelný napříč celým spektrem otáček. Krouticí moment narostl o 20 Nm při 2400 ot/m a o 15 Nm od 3000 do 3800 ot/m. Výkon se zvýšil o 7 k při 3700 ot/m a o 6 k při 6400 ot/m.
Na některých obrázcích můžete vidět také silikonovou hadici s integrovaným vstupem do turba (FMTIA11). Tato hadice je k dispozici samostatně a podporuje nejen výkon a krouticí moment, ale také zvukový projev vozu. Na fotografiích také není napojená hadice od blow off ventilu. Testovací vůz používal atmosférický (otevřený) blow off ventil Forge Motorsport FMDV37.
Balení obsahuje:
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.