Nyní zvolená varianta: | |
kód: MMR20-1001 varianta: samotná aretace : dostupnost: 1-3 týdny |
Cena 16 611 Kč s DPH |
Další varianty: | |
kód: MMR20-1003FK varianta: aretace + pojistná hlava : dostupnost: 1-3 týdny |
Cena 19 321 Kč s DPH |
Jednodílná aretace klikové hřídele MMR Performance pro motory BMW S55 a N55 nahrazuje tovární třídílný díl, jehož části mají tendenci k prokluzu a tím rozladit vzájemný pohyb mezi písty a ventily.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
Je všeobecně známo, že motory BMW S55 (M3/M4 F8x a M2 Competition) a N55 (135i/235i/335i/435i, M2 F87) trpí na prokluz jednotlivých částí tovární aretace klikové hřídele. Vzájemným pohybem mezi jejími třemi částmi dochází k rozladí vzájemného pohybu pístů a ventilů a v krajní situaci může dojít k fatálnímu poškození motoru.
MMR Performance tak vyvinulo jednodílnou aretaci klikové hřídele (crank hub upgrade kit), který zajišťuje precizní časování u vozů se sériovým i výrazně navýšeným výkonem. Jako ultimativní řešení je možné samotnou aretaci doplnit i pojistným krytem hlavy pro utažení klikové hřídele. Ten je pevně spojen s aretačním dílem a naprosto eliminuje riziko povolení aretace klikové hřídele.
Řešení v podobě MMR Performance navíc narozdíl od řady jiných nevyžaduje žádný nevratný zásah do originální klikové hřídele v podobě v podobě vrtání apod. To usnadňuje instalaci dílu a šetří i vaše finance.
Aretace klikové hřídele MMR Performance je k dispozici ve dvou provedeních:
*zajišťovací hlavu šroubu klikové hřídele je možné zakoupit i samostatně a je také možné ji použít v kombinaci s tovární aretací za účelem zabránění jejího povolení.
URČENO PRO VOZY:
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.