Pokud chcete zlepšit své celkové potěšení z jízdy nebo snížit svou ekologickou stopu, potřebujete Pedal Commander. Většina novějších vozidel se vyrábí s elektronickým ovládáním škrticí klapky (ETC). To znamená, že vaše zrychlení již není ovládáno táhlem, který vám dává možnost plynulého ovládání škrticí klapky s odezvou v reálném čase. Nyní je vše poháněno elektronikou a počítačem vašeho vozidla (ECU). Elektronická škrticí klapka neposkytuje stejnou výkonnost, protože má z výroby zpoždění za sešlápnutí pedálu plynu.
Automobilky vyrábějí vozidla způsobem „jedno řešení pro všechny“ ve snaze udělat radost většině zákazníků. Za cenu větší bezpečnosti činí auta nudnými. Ale do domu se taky jen nenastěhujete a nenecháte ho na pokoji, že? Ne, přizpůsobíte si jej tak, aby byl pohodlnější a příjemnější pro vaše individuální potřeby. To je to, co Pedal Commander udělá pro vaše auto. Pedal Commander dává řidičům plnou kontrolu nad citlivostí plynového pedálu. S 36 přednastavenými úrovněmi má Pedal Commander nastavení pro každý styl jízdy. Skutečně tak máte možnost přimět vaše auto reagovat přesně tak, jak chcete a kdykoli chcete.
Proč potřebuji Pedal Commander?
Vozidla se každý rok mění, hlavně kvůli rychlosti vývoje technologií. Systémy, které byly kdysi ovládány mechanicky, jsou dnes řízeny řídícími jednotkami vozidla. Jedním z takových nových systémů je Electronic Throttle Control (ETC), známý jako Drive-by-Wire, což je automobilová technologie, která elektronicky spojuje plynový pedál se škrticí klapkou a nahrazuje mechanické spojení lankem. Typický systém Drive-by-Wire má 3 hlavní komponenty: (1) plynový pedál, (2) řídicí jednotku motoru (PCM / ECM) a (3) škrticí klapku, která se otevírá a zavírá pomocí elektromotoru. Tento systém má také několik výhod, jako je snížená hmotnost, lepší umístění pro snazší ovládání a flexibilitu a pomáhá snížit spotřebu paliva. Má však svá omezení.
Největší nevýhodou je, že doba odezvy škrticí klapky je výrazně pomalejší. Výrobci omezují odezvu na plyn dvěma způsoby. Nejprve omezují, jak hodně se škrticí klapka otevře. Například můžete úplně sešlápnout plynový pedál, ale ECM se otevře pouze na 80%. Za druhé, program rozhodne, jak rychle se škrticí klapka otevře. Jinými slovy, nezáleží na tom, jak rychle sešlápnete plynový pedál. ECM řídí rychlost signálu, takže vaše noha nemůže zrychlit otevření škrtící klapky.
Pedal Commander tento problém řeší. Připojuje se na ECT systém u snímače polohy pedálu plynu a je navržen tak, aby převzal informace z PPS a poslal je do řídící jednotky v upravené podobě. Odesláním takto upravených informací do jednotky lze obejít několik procesů, které jednotka provede před odesláním povelu k otevření škrtící klapky. To vám dává možnost eliminovat zpoždění z plynového pedálu, což umožňuje motoru reagovat rychleji. Výsledkem je, že váš plynový pedál bude citlivější a vy si mnohem více užijete svižnou, sprotovní nebo old schoolovou jízdu jako s lankovým plynovým pedálem.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.