Toyota Supra je plynulým nástupcem Subaru Impreza na pozici našich japonských showcars. Její technologická příbuznost s BMW rozvířila mnoho debat, ale od chvíle představení již dokázala přesvědčit o svých kvalitách na silnici i na závodní dráze. A není se čemu divit - karoserie tužší než u Lexusu LFA v kombinaci s těžištěm nižším než u Subaru BRZ, navíc doplněná o osvědčený motor BMW B58 spojený s 8stupňovou automatickou převodovkou - to je dokonalý recept na zábavné auto. A upřímně, takových dnes vzniká čím dál méně.
V případě Supry jsme se vydali jiným směrem než v případě Imprezy. Supra si ponechá svou obratnost a rychlost bez omezení rozměrem kol a pneumatik nebo extrémně sníženým podvozkem. Tovární 19" kola (9 + 10" široká) nahradila opět 19" kola, ale jejich šířka narostla na rozměry 9,5 a 11 palců, aby bylo možné je obout do pneumatik Yokohama o rozměru 265/35 vpředu a 305/30 vzadu. Těm sekunduje úprava podvozku v podobě výškově nastavitelného pružinového kitu HKS Hipermax Touring. Ten umožňuje plynulé snížení až o 50 mm, ale zároveň zachovává tovární elektronicky nastavitelné tlumiče, takže nepřijdeme o možnost měnit charakter podvozku. Supra je aktuálně snížena o cca 25 mm oproti originálu. Samotná kola jsou pak lehká kovaná dvoudílná kola BC Forged HCA165S, která mají svým zbarvením připomínat karbonová vlákna. Střídá se tak na nich šedá barva (matný střed) a černá barva (černý broušený límec, černé obvodové šroubky).
Karbonu se totiž na voze bude postupem času objevovat čím dál více. Prozatím je to japonský spoiler předního nárazníku 3DDesign, který kompletně nahrazuje tovární spoiler. Spoiler 3DDesign je vyrobený z ultratenkého semi-dry karbonu a překvapí tak svou extrémně nízkou hmotností. Na zrcátkách, respektive jejich základnách najdete karbonové deflektory Verus Engineering a nejvýraznější karbonový prvek určitě nepřehlédnete na víku kufru. Jde o křídlo ADRO typu swan-neck AT-R2. Toto křídlo dokonale ctí originální křivky Supry, je výrazné, ale přitom vkusné.
Karbonová vlákna se pak objevují také pod kapotou motoru, kde je najdeme na rozměrném krytu motoru Eventuri, ale hlavně na karbonovém sání od stejného výrobce. Design motorového prostoru pak dotváří sada hliníkových víček Verus Engineering a rozpěry Forge Motorsport - obojí frézováno pomocí CNC technologie.
I interiér vozu se dočkal už první úpravy v podobě volantového systému JQ Werks | Madtrace. Ten v kombinaci se semišovým volantem Sparco kompletně nahradil nevzhledný originální volant Toyota. Úžasnou vlastností těchto volantových systémů je fakt, že mají vlastní multifunkční panel a jsou nakódované na konkrétní model vozu. Řidič tak nepřijde o žádnou funkci multifunkčního ovládání z továrního volantu.
Z detailů, které utvářejí finální celek pak určitě stojí za zmínku přemístění přední RZ od amerického výrobce Perrin Performance, které se osvědčilo i na Subaru, a také honeycomb náhrady odrazek zadního nárazníku Acexxon. Od Acexxon je také praktický chránič na spodní straně karbonového spoileru 3Ddesign, který chrání jeho čirý lak i samotná karbonová vlákna pro případ, kdyby došlo ke kontaktu se silnicí.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.