Mishimoto sportovní kit sání pro vozy Ford Mustang 2.3 EcoBoost 2015+ obsahující vše potřebné pro Plug&Play instalaci do vozu bez nutnosti softwarové úpravy mapy.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonným ventilátorem zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Závodní termostat Mishimoto napomáhá lepšímu chlazení motoru díky tomu, že otevírá velký chladicí okruh při nižší dosažené teplotě než standardní termostat.
Závodní termostat Mishimoto napomáhá lepšímu chlazení motoru díky tomu, že otevírá velký chladicí okruh při nižší dosažené teplotě než standardní termostat.
Závodní termostat Mishimoto napomáhá lepšímu chlazení motoru díky tomu, že otevírá velký chladicí okruh při nižší dosažené teplotě než standardní termostat.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonným ventilátorem zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonným ventilátorem zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonným ventilátorem zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonným ventilátorem zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonným ventilátorem zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Chladičová stěna Mishimoto osazená vysoce výkonnými ventilátory zajišťuje maximální objem vzduchu proudicí skrz vodní chladič za účelem snížení teploty motoru a zabránění rizokovému přehřívání, zejména při velké zátěži.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový závodní intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Celohliníkový intercooler Mishimoto snižuje teplotu nasávaného vzduchu díky zvětšenému jádru s efektivnějším odvodem tepla. Veškeré sváry jsou prováděny technologií TIG, aby byla zajištěna těsnost systému i při zvýšeném plnicím tlaku.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Ať už svůj vůz využíváte na závodní trati nebo na běžné silnici při rychlých projížďkách, posílení chladicího systému je důležitou úpravou pro udržení motoru v optimálních teplotních podmínkách.
Naše společnost Escape6 působí na trhu již od roku 2000. Náš otevřený a pozitivní přístup k úpravám vozů kromě mnohaletých zkušeností pramení z nadšení celého našeho týmu. Každý z nás je skutečným automobilovým nadšencem a díky tomu se dokážeme ztotožnit s vaší ideou úprav, ať už se jedná o vůz soutěžící v soutěžích Show&Shine, na závodních okruzích, nebo v nehostinném terénu. Sami aktivně navštěvujeme automobilové výstavy po celém světě, stejně jako tuzemské tuningové výstavy, srazy a akce, kde nás můžete potkat s našimi vlastními upravenými vozy.
Těšíme se na setkání s vámi v našem showroomu v Praze Čestlicích, který je na ploše více než 400 m2 doslova napěchován tím nejlepším, co současný světový tuning nabízí. Ať už hledáte pouze drobné doplňky nebo autokosmetiku, anebo chcete váš vůz kompletně „vytunit“, u nás jste na správném místě! A nezapomeňte nás sledovat i na sociálních sítí, kde se dozvíte i něco ze zákulisí naší firmy.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.