Špičkový, vysoce viskózní polosyntetický motorový olej sestavený pro ochranu starších závodních motorů provozovaných ve vysoké zátěži a za vysokých teplot. Sestaven z minerálních a syntetických základových olejů s přidáním nejkvalitnějších výkonných aditiv a střihu odolných modifikátorů viskozity. Nyní nově aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - vylepšené složení oproti původní verzi CSS 20w60.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
APLIKACE:
• Pro výkonné a upravené motory poválečných vozů až do začátku 80. let.
• Pro závodní použití, delší jízdy ve vysokých otáčkách, vytrvalostní soutěže.
• Pro delší jízdy v horkém období.
• Špičkový motorový olej vyvinutý speciálně pro nasazení v závodním historickém motorsportu a pro výkonné motory jako např. Aston Martin, Austin Healey, Jaguar, MG, TR, Ferrari, Lotus, Porsche nebo americké motory V8.
• Ideální volba pro upravené motory Ford Kent and Pinto ve všech formách motorsportu.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
Poskytuje o 26% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CSS 20w60.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w60
Hustota při 15°C: 0.880
Kinematická viskozita při 100°C: 22.7cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 201.0cSt
Viskozitní index: 137
Bod skápnutí: <-20°C
Bod vzplanutí: >200°C
Viskozita při studeném startu -20°C(CCS): 9,500cP max
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.