Nastavení cookies

Cookies jsou nezbytné k správnému fungování webu, vyhledávání, přihlašování, personifikaci, vytváření analýz a statistik a celé řadě dalších věcí.

V souladu s požadavky legislativy tedy prosíme buď o Váš souhlas, nebo o přizpůsobení preferencí.

Přizpůsobit nastavení cookies

Nezbytné cookies

Jsou nutnou podmínkou pro fungování našeho webu. Díky nim procházíte jednotlivými stránkami, vyhledáváte nebo se přihlašujete.

Analytické cookies

Díky těmto cookies víme, které pordukty jsou u nás navštěvované. To nám umožňuje dávat Vám doporučení „na míru“.
Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem je např. Google.

Marketingové cookies

Tyto cookies sledují Váš pohyb na webu. Slouží zejména k zobrazování relevantních reklam a k využítí Vašich sociálních sítí.
Rovněž zde to mohou být cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google, Facebook a další.

Povolit vše Uložit nastavení

Racingline chladič 7 stupňové převodovky DSG DQ381 pro vozy VW/Audi platformy MQB

Racingline kompletní instalační sada s olejovým chladičem pro chlazení oleje 7 stupňové automatické převodovky DSG typ DQ381 určená pro vozy koncernu Volkswagen/Audi/Seat/Škoda platformy MQB (např. VW Golf 7 GTI/R, Audi S3 8V.2 apod.).Celý popis

22 108
Cena je včetně DPH
Přidat do košíku

Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.

Značka: Racingline
Kód: VWR29DQ381
Přidat do seznamu
Oblíbené položky můžete přidávat až po přihlášení.

Unikátní sada olejového chladiče Racingline Performance pro automatické převodovky DSG DQ381 najde uplatnění u každého ostře používaného vozu platformy MQB s motorem 2.0 TSI, zejména s navýšeným výkonem nebo používaným v horkých podmínkách. Sada obsahuje vše potřebné pro instalaci včetně sendvičového adaptéru pro snadnou montáž.

Přenos většího výkonu a krouticího momentu přes převodovku DSG s sebou nese generování více tepla, které je třeba odvézt. Navýšení teploty oleje v převodovce totiž může přinést komplikace vedoucí ke snížení výkonu a možným problémům v řazení.

> Během ostré jízdy dojde snadno k přetížení továrního chladiče, který pracuje na principu olej/voda. Pokud olej není schopen předávat teplo a tím se ochlazovat, dochází k jeho degradaci a ztrácí lubrikační schopnosti. V takovém případě přistoupí jednotka k umělému snížení výkonu, aby převodovku chránila. Může se i prodloužit doba potřebná k přeřazení rychlostního stupně a v extrémním případě může vůz automaticky vyřadit rychlost.

> Tyto problémy řeší sada olejového chladiče převodovky přidáním náporového chladiče typu vzduch/olej, který se umisťuje na přední části vozu přímo v cestě proudění čerstvého vzduchu. V závislosti na způsobu použití vozu, okolní teplotě a stupni úprav snižuje tento chladič teplotu oleje v převodovce o 15 až 20 stupňů.

> Sada využívá chytré konstrukce kdy je zachován originální chladič, který je doplněn o termostatem ovládaný náporový chladič Racingline Performance. Termostat umožňuje oleji v převodovce rychlé a přirozené ohřátí oleje na provozní teplotu a až po dosažení vyšší teploty oleje se otevřením termostatu zapojí velký okruh s 10 řadým olejovým chladičem instalovaným na přední části vozu.

Jak je u Racingline Performance zvykem, celá sada je navržena tak, aby bez úprav pasovala na konkrétní typy vozu a obsahuje vše, co je pro instalaci třeba od samotného chladiče, přes sendvičový adaptér až po hadice a držáky. Narozdíl od většiny ostatních chladičů na trhu zachovává Racingline Performance tovární chladič a doplňuje jej o další vzduchem chlazený 10 řadý chladič.

JAKÉ JSOU VÝHODY PONECHÁNÍ TOVÁRNÍHO TYPU CHLADIČE:

> Převodový olej se rychle zahřívá na provozní teplotu, protože si vzájemně vyrovnává teplotu s chladicí kapalinou.

> U ostře používaných vozů však chladicí kapalina dosahuje vysokých teplot a ta pak přichází o schopnost dostatečně odvádět teplo od přehřátého oleje. Zde přichází na řadu termostatické ovládání. Termostat otevře nový okruh chladiče Racingline Performance a olej začne proudit i přes rozměrný 10 řadý chladič náporově chlazený čerstvým vzduchem.

SADA OBSAHUJE:

  • Držáky olejového chladiče
  • Opletené nylonové hadice AN10
  • Kovový adaptér s termostatem
  • Olejový chladič originální konstrukce olej/voda
  • Přídavný olejový 10 řadý chladič Racingline
  • Instalační materiál

 

POPIS CHOVÁNÍ PŘEVODOVKY DSG V ZÁVISLOSTI NA TEPLOTĚ

Ve chvíli, kdy olej v převodovce DS dosáhne teploty 138 stupňů, řídicí jednotka automaticky sníží krouticí moment, což znamená menší výkonnost vozu.V případě, že je vůz nadále vystaven ostrému zacházení a teplota oleje v převodovce dosáhne 145 stupňů, lamely spojky přijdou o požadovaný tlak kapaliny a převodovka se přepne do bezpečného režimu. V horkých letních měsících k tomu může dojít dokonce už během 15 minut jízdy na okruhu. To pak znamená dlouhé pauzy v depu kvůli nutnému chladnutí oleje.

Sada olejového chladiče pro automatické 6-stupňové převodovky DSG DQ381 je určena pro vozy:

  • VW Golf 7 & 7.5 GTI & Clubsport 2013-2020
  • VW Golf 7 & 7.5 R 2013-2020
  • VW Golf 7 & 7.5 1.8 TSI 2013-2020
  • VW Passat 2.0 TSI B8 2015+
  • VW Arteon 2.0 TSI 2017+
  • VW T-Roc R 2.0 TSI 2019+
  • VW Tiguan II 2.0 TSI 2016+
  • VW Jetta VII GLI 2019+
  • Audi S3 8V 2013-2020
  • Audi A3 2.0 TSI / 1.8 TSI 8V 2013-2020
  • Audi TT 3 2.0 TSI 8S 2014+
  • Audi TTS 3 2.0 TSI 8S 2015+
  • Audi SQ2 2018+
  • SEAT Leon III Cupra 5F 2014-2020
  • SEAT Leon III 1.8 TSI 5F 2014-2020
  • Cupra Ateca 2018+
  • Škoda Octavia III vRS 2.0 TSI 5E 2014-2020
  • Škoda Superb III 1.8 / 2.0 TSI 3V 2015-2020

O značce Racingline Performance

Historie značky Racingline Performance sahá do roku 1997, kdy byla založena ještě pod názvem Volkswagen Motorsport UK a byla zcela vlastněna společností Volkswagen Group AG. V té době byl hlavním zaměřením firmy vývoj závodních vozů pro šampionát British Rally Championship. Tomu dominoval právě vůz z dílny Volkswagen Motorsport UK, konkrétně Volkswagen Golf 3 s motorem 2.0 16v (285 k / 8250 ot/min) pilotovaný Alisterem McRae a Tapio Laukkanenem.

Dodnes sídlí firma Racingline ve Velké Británii, kde vyvíjí a vyrábí špičkové komponenty se zaměřením na značky koncernu Volkswagen (VW / Audi / Seat / Škoda) a je prvořadým partnerem programu Volkswagen Racing. Velice úzce spolupracuje se závodními tými v TCR (Touring Car Racing), konkrétně s Audi Sport, Volkswagen Motorsport and SEAT Sport.

Racingline Performance je nejlepší volbou pro úpravy Vašeho vozu ze skupiny Volkswagen se zaměřením na maximální zážitek z jízdy.





APEK - Asociace pro elektronickou komerci APEK - Asociace pro elektronickou komerci

Naše společnost Escape6 působí na trhu již od roku 2000. Náš otevřený a pozitivní přístup k úpravám vozů kromě mnohaletých zkušeností pramení z nadšení celého našeho týmu. Každý z nás je skutečným automobilovým nadšencem a díky tomu se dokážeme ztotožnit s vaší ideou úprav, ať už se jedná o vůz soutěžící v soutěžích Show&Shine, na závodních okruzích, nebo v nehostinném terénu. Sami aktivně navštěvujeme automobilové výstavy po celém světě, stejně jako tuzemské tuningové výstavy, srazy a akce, kde nás můžete potkat s našimi vlastními upravenými vozy.

Těšíme se na setkání s vámi v našem showroomu v Praze Čestlicích, který je na ploše více než 400 m2 doslova napěchován tím nejlepším, co současný světový tuning nabízí. Ať už hledáte pouze drobné doplňky nebo autokosmetiku, anebo chcete váš vůz kompletně „vytunit“, u nás jste na správném místě! A nezapomeňte nás sledovat i na sociálních sítí, kde se dozvíte i něco ze zákulisí naší firmy.

Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.

Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.