Nyní zvolená varianta: | |
kód: 010005 rozměr: 50 mm x 4,5 m : dostupnost: Skladem 9 ks |
Cena 980 Kč s DPH |
Další varianty: | |
kód: 010003 rozměr: 50 mm x 15 m : dostupnost: Skladem 12 ks |
Cena 2 830 Kč s DPH |
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu. Teplo, které je páskou DEi Design Engineering uzavřeno ve výfukové soustavě také pomáhá účinnějšímu vyplachování válců. Balení obsahuje roli 50 mm x 4,5 m (2" x 15') v černém titanovém provedení.
Titanová černá termo izolační páska byla vyvinuta, aby svou odolností a tepelně izolačními vlastnostmi překonávala ostatní termo izolační pásky na trhu.Celý popis
Termo izolační titanová černá páska na omotání výfukových svodů a dalších částí výfuků DEi Design Engineering. Šířka 50 mm, délka 4,5 m.
Omotání výfukových svodů by mělo být prvním krokem pro potlačení nežádoucího tepla pod kapotou vozu, které má za následek pokles výkonu vozu. Nižší teplota pod kapotou vede k nižší teplotě nasávaného vzduchu, což vede k vyššímu výkonu motoru vozu. Teplo, které je páskou DEi Design Engineering uzavřeno ve výfukové soustavě také pomáhá účinnějšímu vyplachování válců. Balení obsahuje roli 50 mm x 4,5 m (2" x 15') v titanovém provedení.
Titanové pásky DEi Design Engineering jsou vyráběny z drcených lávových kamenů spletených do odolných vláken podobných karbonovým vláknům. Titanové pásky jsou schopné odolávat vyšším teplotám než klasické pásky se skelnými vlákny. Titanové pásky DEi neobsahují azbest. Tato verze termoizolační pásky je vyvedena v neutrálním černém odstínu.
Základní vlastnosti titanové termo izolační pásky DEi:
• Teplotní odolnost vůči kontaktnímu teplu až 1800°F (cca 980°C)
• Teplotní odolnost vůči sálavému teplu až 2500°F (cca 1371°C)
• atraktivní decentní černý odstín
• Zlepšují průchodnost spalin výfukovým systémem a zlepšují tak vyplachování válců
• Zvyšují výkon motoru vozu
• Zvyšují životnost motoru a elektronických součástek
• Snadno aplikovatelná oproti klasickým páskám se skelnými vlákny
• Nevyžadují ochranu termo izolačním sprejem
• Hi-Tech karbonový vzhled
• Vysoká odolnost proti mechanickému poškození, extrémním teplotám a ůnikům provozních kapalin
Titanová páska po vystavení vysokým teplotám ztrácí své flexibilní vlastnosti. Proto není určena k opakované aplikaci. Při odstanění z výfukového systému dochází neodvratně k poškození pásky. V případě černé titanové pásky navíc časem a používáním dochází k blednutí černé barvy a to až na úroveň standardní tianové pásky. Pokud chcete v takovém případě obnovit černou barvu pásky, je možné použít černý termoizolační nástřik DEI (HT Silicone Coating).
Na titanové termo izolační pásky DEi Design Engineering se standardně nedoporučuje aplikovat ochranný nástřik termo izolačním sprejem DEi (HT Silicone Coating). Jeho aplikaci můžete zvážit až v případě vyblednutí, abyste získali zpět černý odstín pásky.
Titanové pásky se dále nedoporučuje (a není zapotřebí) namáčet. S těmito páskami se díky jejich struktuře velice snadno pracuje i ve zcela suchém stavu.
POZOR: Výrobce nedoporučuje používat termo izolační pásky pro omotávání výfukových dílů vyrobených z titanu. Tyto výfuky jsou svařovány ve velmi tenkých spojích, které by mohly být uvolněny v důsledku vysoké teploty uzavřené uvnitř výfuku.
VAROVÁNÍ: Důrazně doporučujeme se vyhnout dnes bohužel velmi rozšířeným napodobeninám originálních tepelně izolačních pásek a dalších izolací. Jejich použití může kromě minimální účinnosti a životnosti vést až k požáru vozu, újmě na zdraví, případně i úmrtí! Vždy proto používejte pouze originální tepelné izolace z ověřených zdrojů.
Naše společnost Escape6 s.r.o. je přímým oficiálním dovozcem tepelných izolací a příslušenství DEi Design Engineering do ČR.
Video znázorňující postup při omotání výfuku tepelně izolační páskou:
FAQ - nejčastější otázky a odpovědi týkající se tepelně izolačních pásek na výfuky
Proč bych měl páskou omotávat svody a další díly výfuku?
Omotání výfukových svodů je stěžejním a důležitým krokem ve snaze snížit vyzařování nežádoucího tepla do motorového prostoru. Udržení výfukových plynů v horkém stavu navíc zajišťuje jejich rychlejší proudění z vozu ven a tím i lepší vyplachování válců. Snížení teploty v motorovém prostoru znamená menší namáhání dílů jako jsou startér, alternátor, akumulátor apod. Navíc se tím může zásadně snížit teplota nasávaného vzduchu, což může citelně ovlivnit výsledný výkon vozu. Vysoká teplota při neomotaných svodech může dokonce, zejména u vysoce výkonných a závodních vozů, prostupovat požární příčkou do kabiny vozu a ohrožovat elektronické součásti pod palubní deskou.
Jak moc by se měla páska při omotávání vzájemně překrývat?
Doporučenou mírou pro překrytí jednotlivých návinů pásky je 1/4" (cca 6 mm). Větší překrytí může znamenat až přílišné uzavření tepla uvnitř výfuku, což nemusí být žádoucí a může tepelně příliš namáhat výfukovou soustavu.
Z čeho jsou tepelně izolační pásky vyrobeny a obsahují azbest?
Standardní a černé pásky jsou vyrobeny převážně ze skelných vláken a vláken z vyvřelé horniny (zpravidla čediče). Tato kombinace pásce zajišťuje lepší schopnost tepelně izolovat než je tomu u konkurenčních výrobků na trhu. Originální páska DEi Titanium je pak vyráběna především z vláken z vyvřelých hornin. V žádném případě a v žádném provedení neobsahují termo izolační pásky DEi azbest a nejsou zdraví škodlivé.
Může omotání výfuku tepelně izolační páskou způsobit reznutí výfuku?
Běžná ocel podléhá projevům stárnutí v průběhu času a to ať je omotaná tepelně izolační páskou, či není. Aby se vlhkost nedostávala do tepelně izolační pásky a také pod ní, důrazně doporučujeme pásky ze skelných vláken po instalaci opatřit ochranným nástřikem v podobě DEi HT Silicone Coating. Tepelně izolační páskou můžete omotávat většinu druhů oceli, v ideálním případě by samozřejmě měla být omotávána vysoce kvalitní nerezová ocel.
Mohu před aplikací tepelně izolační pásky DEi tuto pásku navlhčit?
Navlhčení tepelně izolační pásky DEi je doporučeno, jelikož se díky tomu stane páska poddajnější, flexibilnější a lépe se s ní pracuje. Před aplikací ochranného spreje DEi HT Silicone Coating je však třeba nechat pásku zcela vyschnout. Tepelně izolační pásky DEi Titanium pak není třeba navlhčovat, jelikož jsou díky své struktuře dostatečně flexibilní i v suchém stavu.
Bude tepelně izolační páska fungovat i na mém sériovém výfuku?
Jednoznačně ANO. S pomocí tepelně izolační pásky DEi můžete výrazně omezit vyzařované teplo do motorového prostoru i v případě zachování sériového výfukového systému. V některých případech však mají originální výfukové svody tvar, který není ideální pro omotání páskou. V takovém případě doporučujeme raději použít tepelně izolační obal DEi Form-A-Shield. Ten je navržen tak, aby zakryl všechny ohyby a díly, které neumožňují omotání.
Čím ideálně zajistit tepelně izolační pásku DEi na výfukovém vedení?
K zajištění pásky na výfukovém vedení jsou určeny stahovací pásky z nerezové oceli. Tyto pásky naleznete v doporučeném příslušenství ke všem druhům tepelně izolační pásky. Jako alternativu lze také použít nerezové spony.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.